Cum sa-l ajuti pe cel mic sa gestioneze stresul. Iata 8 pasi

Majoritatea copiilor se confrunta cu stres si anxietate intr-o masura mai mica sau mare, iar sarcina ta ca parinte este sa-l inveti sa gestioneze aceasta problema. Poti incepe prin a te asigura ca are un mediu propice dezvoltarii, stabil și o rutina sanatoasa.

De asemenea, ii poti vorbi despre anxietatea lui, ajutandu-l sa invete mecanisme de recunoastere si aparare.

Iata ce poti face concret:

  1. Petrece mai mult timp cu el pentru a se putea deschide mai usor.

Petrece cat mai mult timp vorbind cu micutul tau. Nu e necesar sa-l faci sa vorbeasca imediat, dar faptul ca esti langa el si ii dai de inteles ca poate vorbi cand simte nevoia, conteaza foarte mult pentru copil. Il poti intreba insa daca este deranjat de un anumit lucru pentru a putea deschide astfel o cale de comunicare.

  1. Incurajeaza-l sa vorbeasca despre emotiile lui.

Daca el spune ca este speriat sau nelinistit nu-l indeparta spunandu-i ca de fapt este bine si nu are nimic. Intreaba-l ce l-a facut sa se simta rau si ce poti face pentru a-l ajuta.

  1. Ajuta-l sa faca un exercitiu de respiratie profunda

Daca il vezi stresat sau agitat, roaga-l sa inchida ochii. Spune-i sa inspire pana numara la 4 si sa repete procesul atunci cand expira.

  1. Spune-i sa-si imagineze ca se afla intr-un loc in care ii place.

Acest lucru il ajuta sa se calmeze si va putea vedea situatia intr-o lumina mai pozitiva.

  1. Ajuta-l sa-si faca un jurnal in care sa treaca lucrurile care il deranjeaza.

Indeamna-l sa noteze evenimentele din timpul zilei care l-au facut sa se simta nelinistit/agitat. Acest lucru ii poate ameliora starea de anxietate pentru ca poate constientiza mai bine emotiile pe care le-a trait atunci cand s-a confruntat cu respectiva intamplare.

  1. Concentreaza-te incurajare.

Foloseste afirmatii pozitive pentru ca astfel il ajuti sa-si contruiasca stima de sine. In loc sa-ti indrepti atentia asupra a ceea ce a facut gresit, remarca-i lucrurile bune.

  1. Sprijina-l sa vina cu solutii la problemele cu care se confrunta.

De exemplu, daca este nelinistit ca urmeaza sa aiba un test dificil, il poti incuraja sa studieze mai mult si chiar sa simulezi un test impreuna cu el.

Pentru a-l determina sa ajunga singur la un raspuns si implicit sa gaseasca o solutie/alternativa, poti sa abordezi problema in felul urmator:  „Vad ca te simti speriat de acest test. Ce poti face pentru a te simti mai bine? Cum poti sa te pregatesti?

  1. Reaminteste-i copilului ca este normal sa se simta uneori speriat sau stresat.

Toata lumea se simte nelinistita sau stresata la un moment dat, iar copiii sunt in mod cert mai predispusi la acest lucru. Asigura-l ca este normal sa se simta asa uneori, valideaza-i emotiile si ofera-i un exemplu din propria experienta.

Combinatie unica de extracte naturale destinate ameliorarii agitatiei si tulburarilor de somn.

Alinan Sirop de linistire scade semnificativ starile de agitatie, reduce starile de tensiune nervoasa si ii asigura un somn linistit.  Astfel, el se va simti mult mai echilibrat a doua zi la scoala sau la gradinita, iar sansele sa fie predispus la o stare de irascibilitate sau anxietate scad simtitor.

De asemenea,  starea de oboseala influenteaza si functionarea normala a sistemului nervos, reducand randamentul scoalar si capacitatea de a se concentra asupra sarcinilor pe care le are de facut.

Iata ce contine:

  • Extract de musetel standardizat in apigenol
  • Extract de melisa standardizat in acid rozmarinic
  • Extract de tei standardizat in ulei volatil

Ce scot la iveala studiile:

Studiile au aratat ca administrarea timp de 15 zile a extractului de melisa reduce cu 80% starile de agitatie si tensiune nervoasa, cu 74% tulburarile de somn, cu 63% nervozitatea și cu 90% crampele abdominale survenite pe fond emotional.

Performanta intelectuala crescuta si energie pentru micutul tau

Alinan Atentie si Concentrare alaturi de Alinan Energie si Pofta de mancare fac un pact pentru ca micutul tau sa se poata concentra mai bine, sa fie mai energic si sa aiba pofta de mancare ca sa prinda puteri.

Alinan Atentie si Concentrare si Alinan Energie si Pofta de mancare sunt bogate in magneziu cu efecte benefice pentru sistemul nervos, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B5, vitamina B6, vitamina B12.

Intelegem ca aceasta problema este una frecventa si deloc usoara. Tocmai din acest motiv suntem aici sa-ti oferim sfaturi si recomandari utile pentru ca tu sa stii sa gestionezi orice situatie.

Aminteste-ti ca dezvoltarea fizica si emotionala a copilului tau depind de tine. Devenind tu mai bun si mai informat il poti ajuta si pe cel mic.

Suntem aici si ne poti cere sfatul oricand ai nevoie!

Poti comanda produsele noastre de aici.

Distribuiti acest articol ...
Share on Facebook
Facebook
0